Rabu, 14 Oktober 2015

JUALAN ATAU TUKAR POKOK FIG

Untuk dijual kepada sesiapa yang berminat atau bertukar dengan varieti lain.  Merupakan hasil daripada eksperimen tut saya.  Sekarang ini ada beberapa pokok yang telah ditanam dalam pasu dan tong minyak.  Sebab tempat  saya adalah terhad, saya ingin nak lepaskan beberapa pokok bagi menambah ruang untuk pokok lain.

Saya hanya boleh melakukan penghantaran sekitar Melaka dan Masjid Tanah pada hari minggu.


Untuk semua pokok fig di bawah, saya ingin nak jualkan 1 pokok/ tukarkan 1 pokok dan tinggalkan satu untuk diri.  Sekiranya berkenan, boleh tinggalkan email atau no hand phone supaya boleh dihubungi.


Harga jualan:  
BTM 6 - RM100 (Jualan ditamatkan)
INCA GOLD - RM120 (Jualan ditamatkan)
AUSTRALIAN FIG 1 - RM 100 (Varieti yang cuma dibagi tahu asal usulnya oleh penjual, dibeli oleh saya ketika mula menanam fig) (Jualan ditamatkan)


BTM 6 no 1.



BTM 6 no 2


INCA GOLD no 1 (Telah dijual)


INCA GOLD no 2 (Jualan ditamatkan).



AUSTRALIAN FIG 1 no 1



AUSTRALIA FIG 1 no 2






Tiada ulasan: