Ahad, 16 November 2014

HEBAHAN JUALAN PUYUH KOTA KINABALU SABAH

Hari ini saya telah mendapat 1 sms mengenai jualan puyuh proses, telur puyuh, puyuh segar, bibit puyuh dan puyuh dewasa  daripada En Nazlie daripada KK Sabah.  So, bagi siapa-siapa yang duduk di KK Sabah dan berminat pasal puyuh ini bolehlah hubungi En Nazlie, no tel 013-5599431.

Sesiapa yang berminat, sila hubungi terus En Nazlie, saya cuma bantu menghebahkan berita ini sahaja.

Lain hari saya akan cuba masukkan mengenai bidang penternakan puyuh ini, memandangkan itu memangpun kerja saya.

2 ulasan:

Anyno berkata...

Haii boleh saya tahu dimana saya boleh dapatkan anak puyuh di sabah?

Weekend Farmer berkata...

Salam sejahtera, Tuan boleh hubungi no yang tertera dalam artikel sekiranya no tu masih digunakan. Kalau no sudah tidak aktif, mungkin tuan boleh hubungi Jabatan Perkhidmatan Veterinar Sabah untuk pertanyaan.